Абайдың қара сөздері - Абай Құнанбаевтың қара сөзі 1-45

Абайдың қара сөздері қырық бес(45) жазылған сөздерден тұрады. Қазақстандағы мемлекеттік деңгейлі мектептерде Абайдың қара сөздерінің маңызы тұр. Мұнда Абай менен мақтанышқа баратын сөздерімен танысуға боладыңыз. Абай мойын сөздері, үнемі деңгейдегі сөйлеудегі ашықтық пен мән-мазмұнында өзіндік. Бұл өте маңызды мәдениеттік қорындың бір қатар элементтерін теşкілдейді. Мұнда Абай көрсеткен білім деңгейін біздің жастарымызға өткізді.

Абайдың қара сөздері пікірлер

Қадиша

Жалпы, Абай қара сөзде мақтаудың адамға жағымды да, жағымсыз да әсер етуі мүмкін екенін айтады. Олар ынталандырушы фактор болуы мүмкін және мақсаттарға жетуге көмектеседі, бірақ сонымен бірге обсессия мен мақтануға әкелуі мүмкін. Сондықтан сіздің қадір-қасиетіңіз бен беделіңізді сақтай отырып, тепе-теңдікті табу және мақтауға берілмеу маңызды.

Хусейн

Абай Құнанбаев сіз сияқты данышпан және жастарға үлгі етер адамдар көп болсын! Жатқан жеріңіз жайлы болсын! Бәріне үлгі болатын бабасыз , біздің еліміз сіздің арқаңызда осындай! Маған Абайдың он бесінші қара сөздері ұнапқалды

Арман

Бұрылыстар-бұл болып жатқанның керісінше өзгерісі, сонымен қатар Абайдың бесінші қара сөздері, біз айтқандай, ықтималдық немесе қажеттілік бойынша.

Даулет

Керемет! Керемет қызықты баяндалған, құрылымдалған, бәрі анық және түсінікті, су жоқ, бір демде жарты сағатқа жуық ! Керемет! Осындай даулы және ұлы жазушыға терең саяхат жасағаныңыз үшін рахмет

Бек

Керемет! Жақсы айттыныз.

Мезгүль

Сондай-ақ, автор көптеген адамдар байлық пен билікке ұмтылатынын және мақсатына жету үшін айлакерлік пен ашкөздікті жиі қолданатынын айтады. Бірақ абайдын кара создери мұны ақымақ және төмен деп санайды және мұндай адамдар құрметке лайық емес.

Талгат

Шығу мүмкін емес, өте қызықты және танымдық!!! Осы шедеврді жасауға қолын созған бүкіл ұжымға Браво!!! Бұл және оған ұқсас таспалар арзан сериалдардың орнына теледидардан көрсетілуі керек.....

Назар

Міне, шындық..Ол қайтыс болғаннан кейін ұлы деп аталды..Сонымен, бүкіл өмір кедейлікте, қарыздарда, дөрекі баспагерлерде..

Бексултан

Абайдың қара сөздері-бұл хорға дейінгі трагедияның бір бөлігі. Эпизодтар-хордың барлық әндері арасындағы трагедияның бір бөлігі.

Сахно

Мен қиындықты болжап, Абайдың жиырмасыншы қара сөздерін ештеңе істей алмаймын.Оның етістігі және қазір күйіп жатыр. Абайға қара сөздер үшін рахмет.

Ареке

Алла разы болсын сізге Абай ата. Артыңыздан сөнбестей із қалдырдыңыз. Алла сізге жұмақтың төрінен орын нәсіп етсін Ин Ша Алла. Керемет қара сөздері.

Айгерім

Сонымен, әр жетінші Абайдың қара сөздері алты (құрама) бөлік болуы керек, сәйкесінше трагедия сол немесе басқа қасиеттерге ие. Бұл бөліктер: сюжет, кейіпкерлер, ойлар, сахналық орта, мәтін және музыкалық композиция.

Нуржан

Еліктеу тәсілдеріне байланысты Поэзия түрлерінің айырмашылығы: А) объективті әңгіме (эпос); b) баяндаушының жеке қойылымы (лирика); с) Іс-әрекеттегі оқиғаларды бейнелеу (драма).

Баймаржан

Керемет әсер қалдырды! Абай ол туралы осындай ауқымды әңгімеге лайық. Өте жақсы,оны барлық құрметті актер соншалықты талантты ойнады, мұндай портреттік ұқсастық. Ұлы жазушыға құрметпен қарағаны үшін жасаушыларға рахмет, Абайдың қара сөздері тіпті оның мінезінің кемшіліктері де сүйіспеншілікпен көрсетілген. Енді көптен бері жоқ ұлы адамдарға балшық құйып, жамандықтарды іздеп, оларды жарты фильмге ашық түстермен бояу сәнге айналды. Бұл өте жағымсыз.

Маржан

Данышпан жазушы! Мен оның алғашқы кітабын оқи бастағаным есімде, мен бір минутқа да шыға алмадым...Бейне авторларына майлы ұнайды, жақсы жұмыс!

Дәулет

Керемет Абайдың қара сөздері! Команда тапсырманы орындады! Сіздің реинкарнацияңызда қызықты қара сенімді болу.... көруден үлкен рахат алдым! Талантыңыз үшін рахмет!

Кудрет

Бұл жаста қателіктер жіберу қиын емес, түсінетін ата-аналардың болуы өте маңызды,өте маңызды,сіз көп нәрсені болдырмауға болады, ал өмірде бәрі болады,ешкім ештеңеден иммунитетке ие емес.

Ереке

Мен сағыныштан сол әдемі қасқыр сияқты айқайлағым келгенде, тынысың тоқтағанша, осы әдемі суреттің әрбір мұзын сезесің…

Сарбаз

Абай емес, біздің жанымызды кім білген және оны шаң басқан ескі кітап сияқты ашқан. Олар арқылы біз ағартатын адамдар үшін қара сөздері Иеміз Құдайға шүкір

Абай

Сонымен, трагедияның басталуы және жаны-бұл сюжет, ал екіншісі – кейіпкерлер.

Гульнур

Мінез – бұл адамдардың шешімі көрінетін нәрсе, сондықтан олар белгілі адамның не қалайтыны немесе неден аулақ болатыны белгісіз қара сөйлеулердің сипатын білдірмейді; немесе сөйлеушінің не қалайтыны немесе неден аулақ болатындығы мүлдем көрсетілмеген.

Алпамыс

Ақырында, Мен ойладым ол ешқашан бітпейді, өте ұзақ.жалпы, сіз әртүрлілік үшін шедеврді көре аласыз, әрине, бірақ мен тек актерлік құрамның арқасында қарадым, бәрі жақсы, басқа біреу болар еді және оған кірмес едім.

Алпамыс

Поэтикалық сөйлеудің артықшылықтары: ақынның буыны анық және төмен болмауы керек. Осы қасиеттерге қол жеткізу шарттары: ауызекі сөйлеуді, қара метафораларды, глосстарды және өзгертілген сөздерді қалыпты пайдалану. Грек поэзиясының мысалдары.

Махаббат

Ол-күрделі, түсіну қиын, қабылдау қиын қазақ жазушысы. Нәзік психолог... Барлығы шетте, шетте... Жан, Құдай, ар-ұждан... Мені бала кезімнен тартады. Әрине, бәрі түсінікті емес еді... Бірақ! Тартымды! Мен оның қара сөздерің қайта оқығым келді, әр жолы жаңа, түсініксіз нәрсені ашқым келді! Барлығы психологияның шетінде!!! Данышпан!

Райым

Семей қаласында Абай Құнанбаевтың үй-мұражайы бар, оның көзі тірісінде бәрі бар, ал жақын жерде қаланың қақ ортасында ескерткіш бар!

Мерей

Бұл трагедия мен комедияның айырмашылығы: бірі біздің замандастарымыздан гөрі нашар, екіншісі жақсы бейнелеуді жөн қара көреді.

Асель

Абайдың қара сөздері балалар қызығатындай суреттері әдемі әрленген. Маған ұнағаны қазақша, орысша, ағылшын тілінде жазуы бар.

Ұлболсын

Мен бұл әннің екінші өмір сияқты берілгеніне қуаныштымын, менің өмірімде пайда болғаныңыз үшін Абайға рахмет Мен сіздің әндеріңізді күн сайын тыңдаған кезде жүрегімде тыныш. Мен Абайдың еркін болғанына қуаныштымын)... Миллиондаған адамдар құтқарылуы мүмкін, бірақ кейде миллиондаған адамдар біреуін құтқара алмайды

Кахарман

Үйде отырып, жұмыс туралы ойламай, осындай шедеврді көру қандай жақсы! Мен бір күнді үзіліссіз көрдім! Басында көрінді. Бірақ содан кейін мен форматтың ұқсас екенін түсіндім, бірақ сөздер басқаша. Кейде Қунанбаев үшін тым мейірімді болып көрінеді. Көңіл көтергеніңіз үшін рахмет!!!

Тимур

Өте тамаша кітап, әдемі әрленген, қазақша, орысша, ағылшынға аудармасымен бар екен. Ұнады кітап.

Гульжамал

Абай Құнанбаевпен бірге бәрі ерекше, терең құдайлық жұмбақ қасиетті мағынаға ие болады! Ол бір керемет Құдайдың қатысуымен болып жатқан барлық нәрсеге мән береді. Өйткені ол кез-келген картинаның сиқырлы тартылыс орталығын жеді. Мен оның қатысуымен фильмдерден кейін онсыз басқа ешкімді көре алмайтынын мойындаған адамды жақсы түсінемін. Мен оны жақсы түсінемін: ол жоқ жерде бос, жайлы және суық. Ол кез-келген қара сөздері өзіне түсіріп, шебер шеберлігімен шедеврге айналдырады. Құдайдың сүйікті пұты. Көңілді және ұнамсыз Абайдың қара сөздері. Мен оған мәңгілікке ғашық болып, қатты ауырып, сауығып кеткім келмейді...

Гүльбахра

Трагедияның төрт түрі бар. Біз және бөліктер де сонша. Абайдың қара сөздері шатастырады, ол толығымен бұралу мен танудан тұрады. Қара сөзі патетикалық болып табылады, мысалы, "Эанттар" және "Иксиондар". Мораль Абайдың қара сөздері, мысалы, "Фтиотидтер"және " пели". Төртінші түрі - "Форкидтер", "Прометей" сияқты фантастикалық трагедия және жер асты әлемінде болатын барлық нәрсе.

Арман

Ой – бұл сөйлеушілер бір нәрсені дәлелдейтін немесе жай ғана өз пікірлерін білдіретін нәрсе.

Мамбет

Әрекетті қайталау-бұл сюжет. Мен абайдын кара создери 1-45 оқиғалардың тіркесімі деп атаймын. Мінезі бойынша біз кейіпкерлердің қасиеттерін анықтаймыз.

Нурым

Өте тамаша сөздері, әдемі әрленген, қазақша, орысша, ағылшынға аудармасымен бар екен. Ұнады қара сөзі.

Кулпынай

абайдын кара создери кушты

Салтанат

Сонымен, сөзі (Абайдың қара сөздері) бес түрге бөлінеді: мүмкін емес, мүмкін емес, моральдық тұрғыдан зиянды немесе қарама-қайшы немесе поэтика ережелерімен келіспейтін бейнеленген. Ал теріске шығарулар – олардың он екісі-аталған тұрғыдан қарастырылуы керек.

Наргиз

Егер адам шынымен жақсы көретін болса, ол қарым-қатынасты сақтауға тырысады және ешқандай ойларсыз және ұзақ "үміттерсіз" ұсыныс жасайды .

Бека

Мен, әрине, еркін адамдарды айтамын !!!!! Абайдың қара сөздері ең қара!

Хадиша

Әрекетті қайталау-бұл сөздері. Мен сюжетті оқиғалардың тіркесімі деп атаймын. Ой – бұл сөйлеушілер бір нәрсені дәлелдейтін немесе жай ғана өз пікірлерін білдіретін нәрсе.

Роза

Осылайша, әрекет пен Абайдың қара сөздері трагедияның мақсаты болып табылады, ал мақсат ең маңызды.

Нариман

Абайдың қара сөздері-бұл тек аяқталған әрекетті ғана емес, сонымен бірге қорқыныш пен жанашырлықты тудырады, және бұл көбінесе күтпеген жерден және оқиғалардың өзара әрекеттесуіне байланысты болған кезде болады.

Нарын

Ұлы жазушы Абай! Мәңгілік естелік! Оның Барлық сөздері басында. Бұл олардың уақытында, сонымен қатар қазіргі уақытта.

Базархан

Абайдың қара сөзі біз айтқанымыздай, ең нашар адамдардың репродукциясы, олардың барлық зұлымдықтары бойынша емес, күлкілі түрде. Күлкілі-ұсқынсыз бөлшек. Күлкілі-бұл күлкілі маска сияқты азап пен зиян келтірмейтін қателік немесе ұсқынсыздық. Бұл ұсқынсыз және ұсқынсыз, бірақ азап шекпейтін нәрсе.

Арман

Жатқан жеріңіз жайлы болсын Абай ата! Қазіргі жастарға өте үлгісіз! Не деген мағыналы сөздер! абай кунанбаев 5 кара соз маган унады

Нариман

Қазақстан-бай дәстүрі мен мәдениеті бар ел, Абай Құнанбаев өзінің қара сөзінде халыққа олардың шынайы қуанышы терең және мағыналы нәрсемен байланысты болуы тиіс екенін көрсету үшін жүгінеді. Ол жарыста жеңіске жеткен қуаныш өтпелі болуы мүмкін және ешқандай рухани құндылыққа ие болмауы мүмкін екенін баса айтады. Сондықтан Абай Құнанбаев қазақтарды терең және маңызды нәрселерден қуаныш іздеуге шақырады.

Асем

Абайдың бұл жай ғана кездейсоқтық болған кезде қара жарыста жеңіске жетуді мақтан тұтудың мағынасы жоқ деген сөздері бүгінде әлеуметтік желілер мен көптеген конкурстар мен челлендждер дәуірінде ерекше өзектілікке ие. Біздің әлемде көптеген адамдар осындай жарыстарда жеңіске жетуге бағытталған, бірақ көбінесе бұл олардың нақты сөздері құндылық сезімін жоғалтуына және шынымен көмек пен қолдауды қажет ететіндерді байқамауына әкеледі.

Кобжан

абайдын кара создери 1-45 бұл жай ғана кездейсоқтық болған кезде жарыста жеңіске жетудің мағынасы жоқ деген сөздері де ұлтаралық қатынастар контекстінде ерекше мәнге ие. Көбінесе әртүрлі ұлттардың адамдары бір-бірімен бәсекелеседі, ал кейбіреулерінің басқаларды жеңуі шиеленістер мен қақтығыстардың күшеюіне әкелуі мүмкін. Сондықтан Абай Құнанбаев бір-бірімізді құрметтеудің және бізді біріктіретін және бөліспейтін нәрселерден қуаныш іздеудің маңыздылығын атап көрсетеді.

Ныгмет

Қазақстан әлемдегі ең қарқынды дамып келе жатқан экономикасы бар елдердің бірі болып табылады және көптеген қазақтар бизнесте табысқа және өркендеуге ұмтылады. Алайда Құнанбаев нағыз қуаныш тек материалдық әл-ауқатпен ғана емес, сонымен қатар рухани даму мен өзін-өзі жетілдірумен де байланысты болмауы керек дейді.

Кайым

Абайдың бұл қара сөздері қазақ халқына ғана емес, басқа да көптеген мәдениеттерге тән проблеманы сипаттайды. Бұл өзіңізді басқалармен салыстыру мәселесі және басқа адамдардың сәтсіздіктерін тудыруы мүмкін қызғаныш пен наразылық сезімдері. Әрине, спорттық және басқа жарыстарда жеңіс өте маңызды болуы мүмкін, бірақ ол өздігінен мақсат болмауы керек. Басқа адамдарды жеңу ғана емес, өз қабілеттеріңізді дамыту және өзін-өзі жетілдіруге ұмтылу маңыздырақ.

Айбике

Абай Абайдың қара сөздері жарыстардағы жеңістер мақтаныш сезіміне әкелуі мүмкін, ол тез өтеді, өйткені ол тек ішкі дамумен емес, сыртқы жетістіктермен байланысты. Бұл бізге шынайы қуаныш пен қанағат спорттық турнирде жеңіске жеткен адамнан емес, ішкі үйлесімділік пен тепе-теңдіктен келетінін еске салады.

Динара

Ақырында, Абайдың кітап бізді басқаға жамандық жасамауға шақырады, әйтпесе біз шариғат заңдарына қайшы келеміз және өз ісімізге де, өзгенің ісіне де зиян келтіреміз. Бұл бізге төзімділік пен басқа адамдарға құрмет көрсетудің маңыздылығын және шынайы бақытқа тек әлеуметтік және моральдық жауапкершілік пен басқа адамдармен қарым-қатынастағы тепе-теңдік арқылы қол жеткізуге болатындығын еске салады.

Зере

Бұл Абайдың қара сөздері адамдарда болуы мүмкін әртүрлі ұмтылыстар туралы және бұл ұмтылыстар олардың әрекеттеріне қалай әсер ететіні туралы айтады. Абай ең аянышты адам-бұл ұмтылысы жоқ адам деп санайды, бірақ сонымен бірге кез-келген адам мақтаған кезде қуанады.

Дандай

Мәтіннің соңында автор Аллаға және халыққа шынайы қызмет рухани тазалықтан басталатынын және сіздің ұмтылыстарыңыз бен әрекеттеріңізді пайда мен айла негізінде емес, рухани принциптер мен моральдық құндылықтар негізінде таңдау маңызды екенін айтады.

Карасай

Ол өзінің қара сөзінде мақтауға деген құштарлығын басқара білудің маңыздылығына жүгінеді. Абайдың қара сөздері адамдарды екі санатқа бөледі: өз атын бағалайтындар және жаман қасиеттермен байланысты болмауға тырысатындар және мақтау үшін кез-келген мүмкіндікті іздейтін және шараны білмейтін мақтанушылар. Қара сөзі мақтаныштарды кімге мақтағысы келетініне қарай үш санатқа бөледі. Абай бөтен адамдардың көз алдында жақсы көріну үшін мақтау іздейтіндер ақымақ және толыққанды адамдар емес деп санайды. Сондай-ақ, Абайдың қара сөздері кейбір адамдар мақтауға құмар болғандықтан, олар адамгершілігін жоғалтады деп атап өтті. Жалпы, Абай барлық эпитеттерді өз мойнына алмауға және кез келген бағамен мақтауға ұмтылмауға, бірақ өзінің құрметті болуға және өз атын бағалауға деген ұмтылысын бақылауға шақырады.

Берик

Осылайша, Құнанбайұлы 1-45 қара сөзде мақтауға әртүрлі көзқараспен қарайтын адамдардың екі санаты бар екенін көрсетеді. Кейбір адамдар үшін олардың аты мен беделін сақтау өте маңызды, олар жеңіл, мақтаншақ және лайықсыз адамдар ретінде танымал болмауға тырысады. Басқа адамдар үшін, керісінше, мақтау құмарлыққа айналады және олар өздері туралы жағымды пікірлер алу үшін барлық азапқа төзуге дайын.

Зайыр

Құнанбайұлы қара сөздері мақтауды іздегеніне байланысты мақтаныштарды үш санатқа бөледі. Біріншісі бейтаныс адамдарды таң қалдыратын мақтауды іздейді, олар өз жетістіктерін көрсетуге және басқа адамдардан ерекшеленуге тырысады. Екіншісі өз халқының арасында жарқырау үшін мақтауға ұмтылады, олар қоршаған ортада мақұлдау мен мойындауды іздейді. Тағы біреулері, үгінділер сияқты, кем дегенде өз үйінде бағалайтын мақтауларға ие, олар үлкен амбицияларға ие емес және жақын адамдарынан тануға тырысады. Абайдың қара сөздері дейді.

Нариман

Қара сөздері өте шынайы және оны белгілі бір жас пен тәжірибеге қол жеткізген адамдар ғана түсінеді. Автор оның өмірі қиындықтарға, қақтығыстар мен қателіктерге толы болғанын айтады. Ол өзінің жақсы ниеті нәтижесіз болғанына өкінеді және оның жаны шаршап, шаршағанын сезеді. Оның не істеу керектігі туралы сұрақтары шындыққа айналуда, өйткені ол өзінің өмірі аяқталып бара жатқанын сезеді.

Берик

Абайдың өзінің ойлары мен сезімдерін соншалықты айқын және айқын сипаттайды, бұл бізді өз өміріміздің мәні туралы ойлануға мәжбүр етеді. Ол өмір тек күрес пен жетістікке жету емес, сонымен қатар қанағаттану мен қиындық сәттері екенін түсінеді. Ол сондай-ақ өмірдің қатал және тұрақсыз болуы мүмкін екенін түсінеді және бұл оны әлемдегі орны туралы ойлауға мәжбүр етеді.

Кобжан

Абай халыққа және жалпы қоғамға деген көзқарасын білдіреді. Ол халықтың қайғы-қасіретін жеңілдету мүмкін емес деп санайды, өйткені адамдар басқарылмайды. Бұл сөзді Үкіметке немесе саяси жүйеге сын ретінде қарастыруға болады. Автор сонымен қатар адамдарға көмектесуге тырысу Ризашылық пен қарғысқа әкелуі мүмкін екенін мойындайды, бұл көптеген адамдар үшін нақты қауіп.

Талип

Абайдың табынды немесе қайырымдылықтың басқа түрлерін көбейту идеясын жоққа шығарады. Ол басқалардың есебінен өмір сүретіндердің өмірін жеңілдету үшін соңғы күштерін жұмсау күнә болар еді деп санайды. Бұл адамның қоғамдағы рөлі қандай болуы керек және қайырымдылыққа деген көзқарас қандай болуы керек деген пікірталас тудыруы мүмкін.

Мубарак

Қара сөздері негізінен оның өмірі ешқандай маңызды із қалдырмағанын түсінетін адамның аяны болып табылады.

Абылай

Мүмкін мен өзімді жетілдіруге және рухани өсуге назар аударуым керек шығар. Егер мен қателіктерімнің мәнін таба алмасам және оларды өзімді және айналамдағы әлемді жақсы түсіну үшін қолдана алмасам, Мен жасаған соңғы жол пайдасыз болуы мүмкін. Мүмкін мен өз қателіктерімді көруге және жақсы адам болу үшін олармен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін әрекет етудің жолын таба аламын және бұл менің қалған уақытымның мақсаты болуы мүмкін.

Данеш

Мен өз уақытымды қоғамдық жұмысқа, қайырымдылыққа және мұқтаж жандарға көмектесуге арнауды шеше аламын. Мүмкін Менің мұрам мен жинаған мүліктің мөлшері емес, басқа адамдар үшін жасаған ісім болуы мүмкін. Мен кішкентайдан бастай аламын және өз аймағымдағы адамдарға көмектесе аламын немесе ел немесе әлем бойынша игі істер жасайтын ұйымдарды іздей аламын.

Ерсайын

Ақыр соңында, әр адам өмірде өз жолын және мағынасын табуы керек екенін түсіну маңызды. Мүмкін менің қалған уақытымда бірнеше мақсатым болуы мүмкін және мен өмір бойы өз жолымды іздеймін. Абайдың қара сөздері барлық қиындықтар мен күмәндарға қарамастан алға ұмтылуым және шынайы мақсатымды іздеуді жалғастыруым маңызды.