Кітап балалар қызығатындай суреттері әдемі әрленген. Маған ұнағаны қазақша, орысша, ағылшын тілінде жазуы бар.
Өте тамаша кітап, әдемі әрленген, қазақша, орысша, ағылшынға аудармасымен бар екен. Ұнады кітап.
Өте тамаша кітап, әдемі әрленген, қазақша, орысша, ағылшынға аудармасымен бар екен. Ұнады кітап.
Ұлы жазушы Абай! Мәңгілік естелік! Оның Барлық сөздері басында. Бұл олардың уақытында, сонымен қатар қазіргі уақытта.
Поэзияның табиғи негіздері. Поэзияның эпикалық және сатиралық болып бөлінуі; әрі қарай-трагедия мен комедия. Трагедияның пайда болуы.
Трагедияның төрт түрі бар. Біз және бөліктер де сонша. Трагедия шатастырады, ол толығымен бұралу мен танудан тұрады. Трагедия патетикалық болып табылады, мысалы, "Эанттар" және "Иксиондар". Мораль трагедиясы, мысалы, "Фтиотидтер"және " пели". Төртінші түрі - "Форкидтер", "Прометей" сияқты фантастикалық трагедия және жер асты әлемінде болатын барлық нәрсе.
Үйде отырып, жұмыс туралы ойламай, осындай шедеврді көру қандай жақсы! Мен бір күнді үзіліссіз көрдім! Басында көрінді. Бірақ содан кейін мен форматтың ұқсас екенін түсіндім, бірақ сөздер басқаша. Кейде Абай үшін тым мейірімді болып көрінеді. Көңіл көтергеніңіз үшін рахмет!!!
Мен, әрине, еркін адамдарды айтамын !!!!!
Жатқан жеріңіз жайлы болсын Абай ата! Қазіргі жастарға өте үлгісіз! Не деген мағыналы сөздер!
Ақырында, Мен ойладым ол ешқашан бітпейді, өте ұзақ.жалпы, сіз әртүрлілік үшін шедеврді көре аласыз, әрине, бірақ мен тек актерлік құрамның арқасында қарадым, бәрі жақсы, басқа біреу болар еді және оған кірмес едім.
Еліктеу тәсілдеріне байланысты Поэзия түрлерінің айырмашылығы: А) объективті әңгіме (эпос); b) баяндаушының жеке қойылымы (лирика); с) Іс-әрекеттегі оқиғаларды бейнелеу (драма). Трагедия мен комедияның пайда болу орны туралы мәселе. "Комедия" терминінің этимологиялық түсіндірмесі.
Керемет! Керемет қызықты баяндалған, құрылымдалған, бәрі анық және түсінікті, су жоқ, бір демде жарты сағатқа жуық ! Керемет! Осындай даулы және ұлы жазушыға терең саяхат жасағаныңыз үшін рахмет
Мен қиындықты болжап, ештеңе істей алмаймын.Оның етістігі және қазір күйіп жатыр.фильм үшін рахмет.
Трагедия-бұл тек аяқталған әрекетті ғана емес, сонымен бірге қорқыныш пен жанашырлықты тудырады, және бұл көбінесе күтпеген жерден және оқиғалардың өзара әрекеттесуіне байланысты болған кезде болады.
Міне, шындық..Ол қайтыс болғаннан кейін ұлы деп аталды..Сонымен, бүкіл өмір кедейлікте, қарыздарда, дөрекі баспагерлерде..
Ой – бұл сөйлеушілер бір нәрсені дәлелдейтін немесе жай ғана өз пікірлерін білдіретін нәрсе.
трагедия дегеніміз – белгілі бір көлемге ие, белгілі бір көлемге ие, әр түрлі бөліктерде әр түрлі түрлермен безендірілген іс-әрекетті жаңғырту-бұл жанашырлық пен қорқыныш арқылы осындай сезімдерді тазартатын әңгіме емес, іс-әрекет арқылы көбейту.
Семей қаласында Абай Құнанбаевтың үй-мұражайы бар, оның көзі тірісінде бәрі бар, ал жақын жерде қаланың қақ ортасында ескерткіш бар!
Егер адам шынымен жақсы көретін болса, ол қарым-қатынасты сақтауға тырысады және ешқандай ойларсыз және ұзақ "үміттерсіз" ұсыныс жасайды .
Абай емес, біздің жанымызды Кім білген және оны шаң басқан ескі кітап сияқты ашқан. Олар арқылы біз ағартатын адамдар үшін Иеміз Құдайға шүкір
Абай Құнанбаев сіз сияқты данышпан және жастарға үлгі етер адамдар көп болсын! Жатқан жеріңіз жайлы болсын! Бәріне үлгі болатын бабасыз , біздің еліміз сіздің арқаңызда осындай!
Бұл трагедия мен комедияның айырмашылығы: бірі біздің замандастарымыздан гөрі нашар, екіншісі жақсы бейнелеуді жөн көреді.
Абай-күрделі, түсіну қиын, қабылдау қиын қазақ жазушысы. Нәзік психолог... Барлығы шетте, шетте... Жан, Құдай, ар-ұждан... Мені бала кезімнен тартады. Әрине, бәрі түсінікті емес еді... Бірақ! Тартымды! Мен оның кітаптарын қайта оқығым келді, әр жолы жаңа, түсініксіз нәрсені ашқым келді! Барлығы психологияның шетінде!!! Данышпан!
Керемет реинкарнация! Команда тапсырманы орындады! Сіздің реинкарнацияңызда қызықты сенімді болу.... көруден үлкен рахат алдым! Талантыңыз үшін рахмет!
Данышпан жазушы! Мен оның алғашқы кітабын оқи бастағаным есімде, мен бір минутқа да шыға алмадым...Бейне авторларына майлы ұнайды, жақсы жұмыс!
Абай Құнанбаевпен бірге бәрі ерекше, терең құдайлық жұмбақ қасиетті мағынаға ие болады! Ол бір керемет Құдайдың қатысуымен болып жатқан барлық нәрсеге мән береді. Өйткені ол кез-келген картинаның сиқырлы тартылыс орталығын жеді. Мен оның қатысуымен фильмдерден кейін онсыз басқа ешкімді көре алмайтынын мойындаған адамды жақсы түсінемін. Мен оны жақсы түсінемін: ол жоқ жерде бос, жайлы және суық. Ол кез-келген суретті өзіне түсіріп, шебер шеберлігімен шедеврге айналдырады. Құдайдың сүйікті пұты. Көңілді және ұнамсыз. Мен оған мәңгілікке ғашық болып, қатты ауырып, сауығып кеткім келмейді...
Шығу мүмкін емес, өте қызықты және танымдық!!! Осы шедеврді жасауға қолын созған бүкіл ұжымға Браво!!! Бұл және оған ұқсас таспалар арзан сериалдардың орнына теледидардан көрсетілуі керек.....
Бұл жаста қателіктер жіберу қиын емес, түсінетін ата-аналардың болуы өте маңызды,өте маңызды,сіз көп нәрсені болдырмауға болады, ал өмірде бәрі болады,ешкім ештеңеден иммунитетке ие емес.
Әрекетті қайталау-бұл сюжет. Мен сюжетті оқиғалардың тіркесімі деп атаймын. Мінезі бойынша біз кейіпкерлердің қасиеттерін анықтаймыз.
Сонымен, әр трагедияда алты (құрама) бөлік болуы керек, сәйкесінше трагедия сол немесе басқа қасиеттерге ие. Бұл бөліктер: сюжет, кейіпкерлер, ойлар, сахналық орта, мәтін және музыкалық композиция.
Мен сағыныштан сол әдемі қасқыр сияқты айқайлағым келгенде, тынысың тоқтағанша, осы әдемі суреттің әрбір мұзын сезесің…
Комедия, біз айтқанымыздай, ең нашар адамдардың репродукциясы, олардың барлық зұлымдықтары бойынша емес, күлкілі түрде. Күлкілі-ұсқынсыз бөлшек. Күлкілі-бұл күлкілі маска сияқты азап пен зиян келтірмейтін қателік немесе ұсқынсыздық. Бұл ұсқынсыз және ұсқынсыз, бірақ азап шекпейтін нәрсе.
Пролог-бұл хорға дейінгі трагедияның бір бөлігі. Эпизодтар-хордың барлық әндері арасындағы трагедияның бір бөлігі. Эксод-трагедияның тұтас бөлігі, оның артында хор әні жоқ. Хор пароды-хордың алғашқы тұтас сөзі. Стасим-анапестсіз және трохейсіз хор әні. комм-хор мен актерлердің жалпы жылауы, ал сахнадағы әндерді тек актерлер орындайды.
Мен бұл әннің екінші өмір сияқты берілгеніне қуаныштымын, менің өмірімде пайда болғаныңыз үшін Абайға рахмет Мен сіздің әндеріңізді күн сайын тыңдаған кезде жүрегімде тыныш. Мен Абайдың еркін болғанына қуаныштымын)... Миллиондаған адамдар құтқарылуы мүмкін, бірақ кейде миллиондаған адамдар біреуін құтқара алмайды
Әрекетті қайталау-бұл сюжет. Мен сюжетті оқиғалардың тіркесімі деп атаймын. Ой – бұл сөйлеушілер бір нәрсені дәлелдейтін немесе жай ғана өз пікірлерін білдіретін нәрсе.
Осылайша, әрекет пен сюжет трагедияның мақсаты болып табылады, ал мақсат ең маңызды.
Керемет! Жақсы айттыныз.
Сонымен, трагедияның басталуы және жаны-бұл сюжет, ал екіншісі – кейіпкерлер.
Сонымен, сөгіс (поэтикалық шығармалар) бес түрге бөлінеді: мүмкін емес, мүмкін емес, моральдық тұрғыдан зиянды немесе қарама-қайшы немесе поэтика ережелерімен келіспейтін бейнеленген. Ал теріске шығарулар – олардың он екісі-аталған тұрғыдан қарастырылуы керек.
Алла разы болсын сізге ата. Артыңыздан сөнбестей із қалдырдыңыз. Алла сізге жұмақтың төрінен орын нәсіп етсін Ин Ша Алла.
Бұрылыстар-бұл болып жатқанның керісінше өзгерісі, сонымен қатар, біз айтқандай, ықтималдық немесе қажеттілік бойынша.
Еліктеу тәсілдеріне байланысты Поэзия түрлерінің айырмашылығы: А) объективті әңгіме (эпос); b) баяндаушының жеке қойылымы (лирика); с) Іс-әрекеттегі оқиғаларды бейнелеу (драма).
Керемет әсер қалдырды! Абай ол туралы осындай ауқымды әңгімеге лайық. Өте жақсы,оны барлық құрметті актер соншалықты талантты ойнады, мұндай портреттік ұқсастық. Ұлы жазушыға құрметпен қарағаны үшін жасаушыларға рахмет, тіпті оның мінезінің кемшіліктері де сүйіспеншілікпен көрсетілген. Енді көптен бері жоқ ұлы адамдарға балшық құйып, жамандықтарды іздеп, оларды жарты фильмге ашық түстермен бояу сәнге айналды. Бұл өте жағымсыз.
Мінез – бұл адамдардың шешімі көрінетін нәрсе, сондықтан олар белгілі адамның не қалайтыны немесе неден аулақ болатыны белгісіз сөйлеулердің сипатын білдірмейді; немесе сөйлеушінің не қалайтыны немесе неден аулақ болатындығы мүлдем көрсетілмеген.
Поэтикалық сөйлеудің артықшылықтары: ақынның буыны анық және төмен болмауы керек. Осы қасиеттерге қол жеткізу шарттары: ауызекі сөйлеуді, метафораларды, глосстарды және өзгертілген сөздерді қалыпты пайдалану. Грек поэзиясының мысалдары.