Абайдың қара сөздері 1-45 (Тізімі)

Бірінші сөзі
1890 жылы
266 сөз немесе 1546 әріп
Екінші сөзі
1890 жылы
291 сөз немесе 1670 әріп
Үшінші сөзі
1891 жылы
695 сөз немесе 4206 әріп
Төртінші сөзі
1891 жылы
288 сөз немесе 1752 әріп
Бесінші сөзі
1891 жылы
245 сөз немесе 1353 әріп
Алтыншы сөзі
1891 жылы
233 сөз немесе 1292 әріп
Жетінші сөзі
1891 жылы
347 сөз немесе 2072 әріп
Сегізінші сөзі
1891 жылы
246 сөз немесе 1451 әріп
Тоғызыншы сөзі
1892 жылы
212 сөз немесе 1181 әріп
Оныншы сөзі
1892 жылы
503 сөз немесе 2843 әріп
Он бірінші сөзі
1892 жылы
208 сөз немесе 1111 әріп
Он екінші сөзі
1892 жылы
115 сөз немесе 729 әріп
Он үшінші сөзі
1892 жылы
207 сөз немесе 1183 әріп
Он төртінші сөзі
1893 жылы
221 сөз немесе 1330 әріп
Он бесінші сөзі
1893 жылы
265 сөз немесе 1579 әріп
Он алтыншы сөзі
1893 жылы
80 сөз немесе 477 әріп
Он жетінші сөзі
1893 жылы
457 сөз немесе 2696 әріп
Он сегізінші сөзі
1893 жылы
143 сөз немесе 867 әріп
Он тоғызыншы сөзі
1893 жылы
110 сөз немесе 661 әріп
Жиырмасыншы сөзі
1894 жылы
152 сөз немесе 927 әріп
Жиырма бірінші сөзі
1894 жылы
203 сөз немесе 1229 әріп
Жиырма екінші сөзі
1894 жылы
287 сөз немесе 1635 әріп
Жиырма үшінші сөзі
1894 жылы
271 сөз немесе 1399 әріп
Отыз бірінші сөзі
1895 жылы
78 сөз немесе 471 әріп
avatar
Айгерім

Кітап балалар қызығатындай суреттері әдемі әрленген. Маған ұнағаны қазақша, орысша, ағылшын тілінде жазуы бар.


avatar
Арман

Өте тамаша кітап, әдемі әрленген, қазақша, орысша, ағылшынға аудармасымен бар екен. Ұнады кітап.


Арман

Өте тамаша кітап, әдемі әрленген, қазақша, орысша, ағылшынға аудармасымен бар екен. Ұнады кітап.


Салтанат

Ұлы жазушы Абай! Мәңгілік естелік! Оның Барлық сөздері басында. Бұл олардың уақытында, сонымен қатар қазіргі уақытта.


Кахарман

Поэзияның табиғи негіздері. Поэзияның эпикалық және сатиралық болып бөлінуі; әрі қарай-трагедия мен комедия. Трагедияның пайда болуы.


Нариман

Трагедияның төрт түрі бар. Біз және бөліктер де сонша. Трагедия шатастырады, ол толығымен бұралу мен танудан тұрады. Трагедия патетикалық болып табылады, мысалы, "Эанттар" және "Иксиондар". Мораль трагедиясы, мысалы, "Фтиотидтер"және " пели". Төртінші түрі - "Форкидтер", "Прометей" сияқты фантастикалық трагедия және жер асты әлемінде болатын барлық нәрсе.


Қадиша

Үйде отырып, жұмыс туралы ойламай, осындай шедеврді көру қандай жақсы! Мен бір күнді үзіліссіз көрдім! Басында көрінді. Бірақ содан кейін мен форматтың ұқсас екенін түсіндім, бірақ сөздер басқаша. Кейде Абай үшін тым мейірімді болып көрінеді. Көңіл көтергеніңіз үшін рахмет!!!


Мамбет

Мен, әрине, еркін адамдарды айтамын !!!!!


Тимур

Жатқан жеріңіз жайлы болсын Абай ата! Қазіргі жастарға өте үлгісіз! Не деген мағыналы сөздер!


Наргиз

Ақырында, Мен ойладым ол ешқашан бітпейді, өте ұзақ.жалпы, сіз әртүрлілік үшін шедеврді көре аласыз, әрине, бірақ мен тек актерлік құрамның арқасында қарадым, бәрі жақсы, басқа біреу болар еді және оған кірмес едім.


Бексултан

Еліктеу тәсілдеріне байланысты Поэзия түрлерінің айырмашылығы: А) объективті әңгіме (эпос); b) баяндаушының жеке қойылымы (лирика); с) Іс-әрекеттегі оқиғаларды бейнелеу (драма). Трагедия мен комедияның пайда болу орны туралы мәселе. "Комедия" терминінің этимологиялық түсіндірмесі.


Гүльбахра

Керемет! Керемет қызықты баяндалған, құрылымдалған, бәрі анық және түсінікті, су жоқ, бір демде жарты сағатқа жуық ! Керемет! Осындай даулы және ұлы жазушыға терең саяхат жасағаныңыз үшін рахмет


Баймаржан

Мен қиындықты болжап, ештеңе істей алмаймын.Оның етістігі және қазір күйіп жатыр.фильм үшін рахмет.


Кулпынай

Трагедия-бұл тек аяқталған әрекетті ғана емес, сонымен бірге қорқыныш пен жанашырлықты тудырады, және бұл көбінесе күтпеген жерден және оқиғалардың өзара әрекеттесуіне байланысты болған кезде болады.


Нурым

Міне, шындық..Ол қайтыс болғаннан кейін ұлы деп аталды..Сонымен, бүкіл өмір кедейлікте, қарыздарда, дөрекі баспагерлерде..


Бек

Ой – бұл сөйлеушілер бір нәрсені дәлелдейтін немесе жай ғана өз пікірлерін білдіретін нәрсе.


Алпамыс

трагедия дегеніміз – белгілі бір көлемге ие, белгілі бір көлемге ие, әр түрлі бөліктерде әр түрлі түрлермен безендірілген іс-әрекетті жаңғырту-бұл жанашырлық пен қорқыныш арқылы осындай сезімдерді тазартатын әңгіме емес, іс-әрекет арқылы көбейту.


Сахно

Семей қаласында Абай Құнанбаевтың үй-мұражайы бар, оның көзі тірісінде бәрі бар, ал жақын жерде қаланың қақ ортасында ескерткіш бар!


Базархан

Егер адам шынымен жақсы көретін болса, ол қарым-қатынасты сақтауға тырысады және ешқандай ойларсыз және ұзақ "үміттерсіз" ұсыныс жасайды .


Сарбаз

Абай емес, біздің жанымызды Кім білген және оны шаң басқан ескі кітап сияқты ашқан. Олар арқылы біз ағартатын адамдар үшін Иеміз Құдайға шүкір


Ұлболсын

Абай Құнанбаев сіз сияқты данышпан және жастарға үлгі етер адамдар көп болсын! Жатқан жеріңіз жайлы болсын! Бәріне үлгі болатын бабасыз , біздің еліміз сіздің арқаңызда осындай!


Маржан

Бұл трагедия мен комедияның айырмашылығы: бірі біздің замандастарымыздан гөрі нашар, екіншісі жақсы бейнелеуді жөн көреді.


Дәулет

Абай-күрделі, түсіну қиын, қабылдау қиын қазақ жазушысы. Нәзік психолог... Барлығы шетте, шетте... Жан, Құдай, ар-ұждан... Мені бала кезімнен тартады. Әрине, бәрі түсінікті емес еді... Бірақ! Тартымды! Мен оның кітаптарын қайта оқығым келді, әр жолы жаңа, түсініксіз нәрсені ашқым келді! Барлығы психологияның шетінде!!! Данышпан!


Алпамыс

Керемет реинкарнация! Команда тапсырманы орындады! Сіздің реинкарнацияңызда қызықты сенімді болу.... көруден үлкен рахат алдым! Талантыңыз үшін рахмет!


Мезгүль

Данышпан жазушы! Мен оның алғашқы кітабын оқи бастағаным есімде, мен бір минутқа да шыға алмадым...Бейне авторларына майлы ұнайды, жақсы жұмыс!


Хадиша

Абай Құнанбаевпен бірге бәрі ерекше, терең құдайлық жұмбақ қасиетті мағынаға ие болады! Ол бір керемет Құдайдың қатысуымен болып жатқан барлық нәрсеге мән береді. Өйткені ол кез-келген картинаның сиқырлы тартылыс орталығын жеді. Мен оның қатысуымен фильмдерден кейін онсыз басқа ешкімді көре алмайтынын мойындаған адамды жақсы түсінемін. Мен оны жақсы түсінемін: ол жоқ жерде бос, жайлы және суық. Ол кез-келген суретті өзіне түсіріп, шебер шеберлігімен шедеврге айналдырады. Құдайдың сүйікті пұты. Көңілді және ұнамсыз. Мен оған мәңгілікке ғашық болып, қатты ауырып, сауығып кеткім келмейді...


Хусейн

Шығу мүмкін емес, өте қызықты және танымдық!!! Осы шедеврді жасауға қолын созған бүкіл ұжымға Браво!!! Бұл және оған ұқсас таспалар арзан сериалдардың орнына теледидардан көрсетілуі керек.....


Нуржан

Бұл жаста қателіктер жіберу қиын емес, түсінетін ата-аналардың болуы өте маңызды,өте маңызды,сіз көп нәрсені болдырмауға болады, ал өмірде бәрі болады,ешкім ештеңеден иммунитетке ие емес.


Асель

Әрекетті қайталау-бұл сюжет. Мен сюжетті оқиғалардың тіркесімі деп атаймын. Мінезі бойынша біз кейіпкерлердің қасиеттерін анықтаймыз.


Нарын

Сонымен, әр трагедияда алты (құрама) бөлік болуы керек, сәйкесінше трагедия сол немесе басқа қасиеттерге ие. Бұл бөліктер: сюжет, кейіпкерлер, ойлар, сахналық орта, мәтін және музыкалық композиция.


Гульжамал

Мен сағыныштан сол әдемі қасқыр сияқты айқайлағым келгенде, тынысың тоқтағанша, осы әдемі суреттің әрбір мұзын сезесің…


Арман

Комедия, біз айтқанымыздай, ең нашар адамдардың репродукциясы, олардың барлық зұлымдықтары бойынша емес, күлкілі түрде. Күлкілі-ұсқынсыз бөлшек. Күлкілі-бұл күлкілі маска сияқты азап пен зиян келтірмейтін қателік немесе ұсқынсыздық. Бұл ұсқынсыз және ұсқынсыз, бірақ азап шекпейтін нәрсе.


Бека

Пролог-бұл хорға дейінгі трагедияның бір бөлігі. Эпизодтар-хордың барлық әндері арасындағы трагедияның бір бөлігі. Эксод-трагедияның тұтас бөлігі, оның артында хор әні жоқ. Хор пароды-хордың алғашқы тұтас сөзі. Стасим-анапестсіз және трохейсіз хор әні. комм-хор мен актерлердің жалпы жылауы, ал сахнадағы әндерді тек актерлер орындайды.


Гульнур

Мен бұл әннің екінші өмір сияқты берілгеніне қуаныштымын, менің өмірімде пайда болғаныңыз үшін Абайға рахмет Мен сіздің әндеріңізді күн сайын тыңдаған кезде жүрегімде тыныш. Мен Абайдың еркін болғанына қуаныштымын)... Миллиондаған адамдар құтқарылуы мүмкін, бірақ кейде миллиондаған адамдар біреуін құтқара алмайды


Кудрет

Әрекетті қайталау-бұл сюжет. Мен сюжетті оқиғалардың тіркесімі деп атаймын. Ой – бұл сөйлеушілер бір нәрсені дәлелдейтін немесе жай ғана өз пікірлерін білдіретін нәрсе.


Ереке

Осылайша, әрекет пен сюжет трагедияның мақсаты болып табылады, ал мақсат ең маңызды.


Махаббат

Керемет! Жақсы айттыныз.


Ареке

Сонымен, трагедияның басталуы және жаны-бұл сюжет, ал екіншісі – кейіпкерлер.


Назар

Сонымен, сөгіс (поэтикалық шығармалар) бес түрге бөлінеді: мүмкін емес, мүмкін емес, моральдық тұрғыдан зиянды немесе қарама-қайшы немесе поэтика ережелерімен келіспейтін бейнеленген. Ал теріске шығарулар – олардың он екісі-аталған тұрғыдан қарастырылуы керек.


Мерей

Алла разы болсын сізге ата. Артыңыздан сөнбестей із қалдырдыңыз. Алла сізге жұмақтың төрінен орын нәсіп етсін Ин Ша Алла.


Абай

Бұрылыстар-бұл болып жатқанның керісінше өзгерісі, сонымен қатар, біз айтқандай, ықтималдық немесе қажеттілік бойынша.


Талгат

Еліктеу тәсілдеріне байланысты Поэзия түрлерінің айырмашылығы: А) объективті әңгіме (эпос); b) баяндаушының жеке қойылымы (лирика); с) Іс-әрекеттегі оқиғаларды бейнелеу (драма).


Райым

Керемет әсер қалдырды! Абай ол туралы осындай ауқымды әңгімеге лайық. Өте жақсы,оны барлық құрметті актер соншалықты талантты ойнады, мұндай портреттік ұқсастық. Ұлы жазушыға құрметпен қарағаны үшін жасаушыларға рахмет, тіпті оның мінезінің кемшіліктері де сүйіспеншілікпен көрсетілген. Енді көптен бері жоқ ұлы адамдарға балшық құйып, жамандықтарды іздеп, оларды жарты фильмге ашық түстермен бояу сәнге айналды. Бұл өте жағымсыз.


Роза

Мінез – бұл адамдардың шешімі көрінетін нәрсе, сондықтан олар белгілі адамның не қалайтыны немесе неден аулақ болатыны белгісіз сөйлеулердің сипатын білдірмейді; немесе сөйлеушінің не қалайтыны немесе неден аулақ болатындығы мүлдем көрсетілмеген.


Даулет

Поэтикалық сөйлеудің артықшылықтары: ақынның буыны анық және төмен болмауы керек. Осы қасиеттерге қол жеткізу шарттары: ауызекі сөйлеуді, метафораларды, глосстарды және өзгертілген сөздерді қалыпты пайдалану. Грек поэзиясының мысалдары.